מרוצה ממה שקורה בממלכה שלך? בקבוצה, באגף, בארגון?

היית רוצה שיהיו לך עובדים משקיענים. מנהלים בכירים, מנהלי ביניים וצוותים שמחוברים לביזנס, מחויבים ומעורבים, כאלה שיהיו אתך לטווח ארוך, יציבים ואכפתיים.

שאפשר יהיה לסמוך עליהם, שיעשו "מעל ומעבר", יסתכלו קדימה, ישתפו פעולה עם הקולגות, יעמדו בזמנים, בdelivery , באיכות וביעדים.

שידעו לפתור באגים ולשחרר גרסאות. שיהיו יצירתיים, יוזמים, שיתנו לך שקט, יפתרו בעיות, שלא יעשו בעיות…שישלטו בחומר ושיהיו להם תשובות, יהיו טובים עם לקוחות, יעלו את ההכנסות או שיחסכו בהוצאות, יהיו זמינים, יעבדו מסודר וידווחו…

בעולם החדש יותר ויותר מאצילים למנהלים את העיסוק במשאבי אנוש-  ולא מכשירים אתכם, אתכן לכך.

הוסיפו לך משימות לקבוצה ולא מאשרים לך תקנים?
תחלופת עובדים תוך פחות משנתיים היא גזירת גורל של דור ה- Y?
קשה לך לתת משוב אפקטיבי לעובדים מאתגרים? האם הפתרון הוא לשפר או לפטר?
יחסים לא תקינים פוגעים בביצועים ובתפוקות, בקבלת החלטות?

נשמע לך מוכר?

אני כלי לאיתור פרצות בסייבר עבורך. עוזרת לך לאתר ולמנוע את הסדקים ביחידה, בארגון, בקבוצה שלך.

נאתר יחד את הבעיות המתהוות בקרב העובדים וניתן להן מענה לפני שהן קורות. נעצור את תחילתו של הרפיון, את הריחוק בין השורות לפני שהמוטיבציה יורדת, ההשקעה פוחתת, האנרגיה דולפת, האווירה נעשית כבדה וההסתכלות החוצה מתחילה. רגע לפני הדחיות בלו"ז, הפגיעה באיכות והתלונות של הלקוחות על השרות.

המטרה שלי לגרום לשורות שלך להיות מאוחדות, שלא יהיו סדקים. למרות כל ההשקעה השוטפת בקורסים, סדנאות ומסלולי פיתוח, היישום בזמן אמת מאתגר.

החיים חזקים, היומיום שוחק, מציב אתגרים ושאלות, ושם נמצא המפתח לשימור ולשביעות הרצון של המנהלים והעובדים שלך.

עובדים מרוצים נשארים אתך ולא עוזבים!

להיות מנהל זאת זכות! יש לך השפעה על איכות חייהם היומיומית של האנשים שלך, יש לך יכולת לגעת בהם, לקדם אותם, לעשות להם חיים טובים, להראות את הדרך.

להפוך את העובדים והמנהלים שלך להיות שמחים, מוגשמים, מסופקים, להוציא אותם עם חיוך בסוף היום, זאת אחריות.

אקשיב לך, אתן לך פרספקטיבה. אני מבינה אותך. יש לי ניסיון עם מנהלים שהיו במצב שלך. כבר הרגעתי מנהלים שרצו לעזוב – לפתור משברים ולהישאר. בזמן אמת.

אני אלווה אותך, או את המנהל שלך, בהתמודדויות השוטפות בחיי העבודה. מול העובדים, הקולגות, המבנה, הממשקים. זאת הרווחה היומיומית שיוצרת את החשק ומצב הרוח לקום ולהמשיך לעבוד במלוא התנופה, ביחד. שכר, תגמולים, תנאים והטבות הם ברמת מדיניות חברה, אולם טיפול אישי בכל אחד מהאנשים זה המפתח.

הסיבה מס' 1 לעזיבת עובדים היא המנהלים הישירים.  שביעות הרצון של העובד מתחילה מהמנהל. מהמנהלת.

עכשיו זאת הזכות שלך לנהל!