שינויי קריירה

"אם לא הכסף כבר מזמן לא הייתי בחברה הזאת, בא לי ללכת גם בלי לדעת מה הלאה..."
"אם היה לי מושג מה אני רוצה מזמן לא הייתי שם, המחשבה על העבודה מעייפת"

השקעת שנים בתחום שלך והתמקצעת, צברת ניסיון, עכשיו להתחיל מאפס?

מה קורה כאשר מרגישים שחוקים, "זה לא זה", כשהמקצוע שלנו כבר לא מתאים לנו כפי שהיה בעבר, אולי כי המקצוע השתנה, אולי כי אנחנו השתנינו?

אולי כי לא באמת בחרתי אז לבד, אולי כי לא האמנתי בעצמי ואולי כי השיקול שעמד בבחירת המקצוע בגילאי העשרים והוביל את הקריירה שלי מאז ועד היום כבר לא תקף יותר והיום אני לא ממצה את עצמי ...  אז כמה זמן אמשיך באותו תפקיד, באותו מקום...?

לפני שמקבלים החלטת קריירה חשובה, אנו עוברים תהליך אישי של לבטים, בחינה עצמית של הרצונות מול היכולות ובחינת מצב השוק. אנו נוטים להיעצר בשלב שבו אנחנו משתפים את הקרובים לנו, לפני היציאה לדרך. חשוב שנוכל לעמוד מאחורי ההחלטה בצורה מבוססת, לאחר שהתגבשנו עם עצמנו היטב ולאחר שבחנו כבר את כל האספקטים בצורה מעמיקה.

 

אז מה עושים? חשוב לדעת שהניסיון וההשכלה שלנו שווים זהב ולפיכך הם לא ייזרקו לפח. אדאג שכל הלמידה שעשיתם, כל ההתפתחות המקצועית והאישית, המיומנויות, ההתנסויות  והכישורים שאספתם במהלך השנים יילקחו בחשבון. נמנף, נתרגם ונגשר את הישן למונחי החדש. נארוז, נמתג ונשתמש לטובת המקום הבא.

אני אבדוק אתכם מה באמת לא עובד, ואיפה כדאי להתמקד ולעשות את השינוי. האם להחליף תפקיד, לעבור מחלקה, אולי לצאת מהארגון, או בכלל להחליף מקצוע...

חישוב מסלול מחדש דורש אורך רוח, ראיה ברורה וקבלת החלטות מושכלת. אל תעשו את זה לבד, בדיוק בשביל זה אני כאן! אהיה אתכם כדי להציע תפקידים חדשים, תחומים וקריירות שלא חשבתם עליהם, כדי לארגן ביחד את כל השיקולים, סדרי העדיפויות וההשלכות של כל צעד שתבחרו לעשות, לקבל את ההחלטה האופטימלית ולתכנן את התהליך.

 

כמה זמן זה יקח? כמה שתרצו. אני בנויה להתאים את עצמי לקצב ולרצון שלכם!

נתחיל מהיכרות ולמידה, ונעמיק את הדיון לתוך נקודות משמעותיות בקריירה. נבין את מקורות ההצלחה, ונבחן מה לשמר וממה להיפטר בתפקיד הבא. ננתח את גורמי שביעות הרצון ונעמוד על הסיבות האמיתיות הגורמות לו.

נבנה, נאבחן ונאפיין את מרכיבי התפקיד הרצוי "נתפור" את התפקיד החדש ונגדיר את תכולתו באופן שיתאים לשוק העבודה ולמגמות העכשוויות. נמפה היכן נמצאים התפקידים הרצויים במציאות ומהן האפשרויות הזמינות עבורך. נבנה רזומה חדש, שמתאים לתפקיד המבוקש, נלמד להתראיין להעביר את המסר לענות על כל השאלות הקשות וגם נסביר למה עשינו את השינוי...

אהיה לצידך ליישם בעקביות, להמשיך ולהתמיד מול כל האתגרים, האישיים והסביבתיים, להתגבר על התנגדויות בדרך אל המטרה, ולהגיע אל התפקיד המבוקש.
כמה לבקש ומה מקובל? נדבר על כסף, שכר, הטבות ואיך מנהלים מו"מ כדי להגיע אל היעד תוך דילוג אלגנטי מעל המכשולים שבדרך.

 

כאחת שהיתה בצד השני מבינה ארגונים, שולטת מקרוב בדרישות המקצועיות והטכנולוגיות, בכישורים ובמיומנויות הנדרשים למילוי התפקידים השונים. מכירה באופן מעשי גם את מאחורי הקלעים, ואת דרך קבלת ההחלטות של מנהלים, מגייסים ומראיינים בהייטק ובתעשייה.

זה הזמן לעשות שינוי, להגשים את עצמך