היי, אני מהנדס מכונות, בוגר אוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע שקיווה למצוא את הקריירה שלו מהר מאוד ולהיכנס לשוק העבודה עם משרה מכובדת, מתגמלת וכמובן משרה שאני אמצא מהר מאוד (הרי סיימתי תואר באוניברסיטה). מהר מאוד החלום הזה התחיל להתנפץ לי ומצאתי את עצמי עובר מהדרום לצפון במטרה למצוא עתיד טוב יותר שם….

גם זה התנפץ לי די מהר ומצאתי את עצמי חודשים ארוכים מחפש עבודה ונהיה חלק מסטטיסטיקה שלא חשבתי שאני ראוי להיות חלק ממנה והדבר הביא אותי לנקודה של ממש "שבירה" וכאן בעצם באה הכרותי עם האחת והיחידה, עינת דורנפלד התותחית!!!
היא עזרה לי להבין שהיו לי בעיות רבות שלא הייתי מוכן להשלים איתן ונתנה לי המון שיעורי בית שדרכם בניתי את עצמי מהתחלה כאדם מלא ביטחון ומוטיבציה.לאחר סיום התהליך הבנתי שאני מישהו חדש. לאחר מכן היו לי יותר ראיונות שהם היו מבחן האמת שלי ולאחר תקופה של מספר חודשים מסוף התהליך מצאתי את עצמי בתסריט חלומי של 3 הצעות עבודה ואני הוא זה שצריך להחליט. לכל אורך החיפושים עינת מאוד תמכה ועזרה לי טלפונית והשקיעה המון שעות פנויות שלה במטרה לתת לי את הביטחון הדרוש להתכונן לראיונות ולקבל החלטות נבונות.
כרגע אני נמצא במשרה בכירה בתחום שאני מאוד אוהב ואין לי ספק שלעינת יש בזה חלק מקצועי מאוד נכבד.
אני ממליץ על השירות של עינת בחום ( שווה כל שקל!!!! )