עינת שלום רב,

רציתי להביע את תודתי העמוקה לך, והערכתי הרבה לעבודה שעשית מולי. לאחר כמעט שנה של חיפוש עבודה מצאתי וזכיתי בתפקיד שבו חשקתי, וזאת לאחר מספר לא מבוטל של תהליכים שעברתי מול חברות שהסתיימו תמיד ב- "כמעט גיוס" – להגיע אל קו המטרה, אך לא לחצות אותו…

יש לציין כי הן הניסיון והן ההשכלה שאני מביא עימי מרשימים מאוד, וכל אחד שמקבל הזדמנות להציץ בקורות חיים שלי, מגיב באופן דומה: "אתה תמצא עבודה בקלי קלות". כך גם אני חשבתי בהתחלה… הרגשתי "מלך העולם" והייתי בטוח שיחטפו אותי מיד! היו צריכים לחלוף מספר חודשים עד שהפנמתי שחלק מהדברים שאני יותר חלש בהם, שלאורך כל הזמן הייתי מודע אליהם, למעשה מכשילים אותי בראיונות העבודה, ובמיוחד בראיונות מול הדרגים הגבוהים, מנכ"ל או סמנכ"לים.

לאחר שהחלטתי לעשות מעשה, ובעקבות התייעצות עם מספר ידידים, החלטתי לנסות coaching , ואפילו התחלתי תהליך עם מאמנת אחרת. אולם, כבר בהתחלה נוכחתי לדעת שמרבית המאמנים מכוונים אותך לתהליך של הכרת עצמך, חיזוק הביטחון העצמי וכו' – מה שממש לא עניין אותי!

מלכתחילה ידעתי מה רציתי: סימולציה אמיתית ככל האפשר של ראיון מול דרג בכיר, ובסיומה ניתוח אינטליגנטי שלה. חיפשתי ראי המשקף תמונה אמיתית, עם יכולת להצביע על דברים שבאמת ניתנים לשינוי בראיונות הבאים. בהמלצת חבר קיבלתי את פרטייך, ואני חייב לומר שאת מצידך סיפקת את הסחורה, ובגדול! בסיומו של התהליך, הרגשתי שכל שקל וכל דקה שהשקעתי מולך היה ניתן לשקול את משקלם בזהב.

בדיעבד אני יודע, שלו פניתי אלייך כבר בהתחלה, תקופת הביניים שלי בין עבודות הייתה מתקצרת. אני ממליץ בחום לכל מי שמרגיש שיש לו מה להציע, שיש לו מודעות גבוהה לחוזקותיו וחולשותיו, ולמי שמוכן לעבוד קשה בכדי לייצר שינוי – לפנות אלייך. להבדיל מחברים קרובים או משפחה שיכולים אף הם לספק לך התבוננות חיצונית, את יכולת לספק אותה כפי שהיא מתבטאת בסימולציה אמיתית של ראיון עבודה – וכאן טמון ההבדל המשמעותי!

אשמח להמליץ בכל פה על ההכנה לראיונות עבודה והליווי שאת מציעה.

בברכה,
יוסי.